Alla inlägg den 24 september 2007

Av G A - 24 september 2007 22:52

Nu har jag blivit sådär Idolfrälst igeeen. Jag är just nu mest kär i Andreas, japp. Och sedan Christopher, för han är verkligen min stil och även Daniel. Jag tål inte Michele, Sam, KNUT (uuusch!) och Pär som nu åkte ut.

Men lite mer ös hade inte suttit fel.


Idag har vi fått inernet på min dator så jag har webcammat med Zandra, haha, helst störda! Jag har aldrig använt en webcam innan... Riktigt riktigt roligt! Vi har även fått vår fasta telefon att funka. Jag har aldrig haft en fast egen telefon så det var rätt kul när mamma ringde innan :) Mes kanske, who cares - det är kul att ha ett eget riktigt nummer!


Nej, nu ska jag hoppa i säng.. ska upp tidigt imorgon och jobba lite. Jobbar till ca sex imorgon. Puh, men kul! Natti 

Av G A - 24 september 2007 13:43

Hemma från Laholm/Halmstad nu. Har lämnat igen mina hårprodukter och fixat lite med mammas bil. Vilket väder det är ute idag! Vi tog en lång promenad och varsin glass med Kimba när vi väntade på att hennes bil skulle bli färdig. Så himla mysigt!

Nu har jag kommit hem, ska börja göra mat vid 16.30 ungefär. Funderar på att ta ett långt och varmt bad nu i väntan på att N ska komma hem. Jag älskar att bada, hur har vi klarat oss utan denna underbara grej?


Japp. Nu ska jag bada :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards