Direktlänk till inlägg 22 september 2007

sex - have a nice day

Av G A - 22 september 2007 11:14

Idag har jag JEANS på mig valfritt. Ojoj! Jag som alltid annars går i mina mjukisbyxor när jag inte känner att jag måste se respektabel ut. Men idag ska vi bort och städa sista ur vår lägenhet, och därefter är det en tjej som kommer för att titta på den. Sen hem, slinga och klippa pappsen och därefter blir det filmkväll med mat hos N's föräldrar. Jag är lite sugen på tacos faktiskt.. ska se ifall det går å framföra. Hihi.


Har redan varit flitig idag och tvättat en maskintvätt och fixat disken. Nu börjar jag komma ifatt med tvätten vi hade med oss. Det känns skönt!

Här börjar bli snyggt nu. Vi har några lådor kvar bara, men sen så. Förhoppningsvis är allt uppackat imorgon. Det vore skönt å börja en vecka med en ren, och fräsch lägenhet.


Tisdag blir kul också! Då har jag fullt i salongen hemma. Farmor ska permanentas, N's mormor och mamma ska klippas o färgas och sedan ska My permanentas också. Blir roligt! Sen jobba onsdag och torsdag. Blir nog en bra vecka den som kommer nu... Får vi hoppas på.


Nu skall vi bege oss, ska ner i centrum för å köpa en grej först också.

Ciao! Ha en fin lördag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av G A - 10 november 2007 15:20

Nuuuu är jag tillbaka!!   MIN NYA BLOGG ÄR:   http://giselaackerup.blogg.se/   och nu är väldigt välkomna dit! Ciao ...

Av G A - 26 oktober 2007 08:42

Jag dislikar denhär bloggsidan... så jag bygger på en ny. Mer personligare blogg kan jag säga. Mina färger, mina texter osv osv.   Berättar när den e klar!   - Idag är det arbetsintervju klockan tolv, sen hämta Wisal och vi ska fixa hennes hår. Det ...

Av G A - 23 oktober 2007 10:50

Själsfrände, har du tagit bort din blogg?

Av G A - 23 oktober 2007 10:44

Frukosten är nyss äten, haha. Äpplekaka och vaniljsås :) Och en stooor kopp te. Det var gott kan jag säga. Igår jobbade jag, idag ska jag jobba i salongen hemma hela eftermiddagen och imorgon jobb igen, torsdag "ledig" och fredag först en jobbintervj...

Av G A - 21 oktober 2007 16:18

Personligen så älskar jag när träden är gula och röda, mycket finare än när dem är gröna. Vaknade halv elva idag, sent för att vara jag, sen somnade jag iofs halv fyra. Såg Stomp the yard inatt när de andra spelade rollspel och jag gillade den fakt...

Ovido - Quiz & Flashcards