Direktlänk till inlägg 23 september 2007

åtta - i'll try anything once

Av G A - 23 september 2007 22:02

Nice dag idag! Vaknade vid tio, kolla på tv litegrann och sen väckte jag N... Gjorde frukost som vi mumsade på och därefter packade vi upp en hel del. Sen körde vi till klostergården här i LUnd för där skulle syster och mamma befinna sig med Kimban på en hundutställning. Så vi körde dit och pratade lite och tittade på när Kimba blev bedömd och så, hon var så fin den lilla vovsingen! Kimba är finast! :)

Därefter begav vi oss till Maxi, favoritaffären å handla i! Wiho! Handlade lite god mat att fylla vår kyl och frys med, och lite annat smått och gott. Älskar gå å handla med älskling. Vi körde hem, N har fixat med internet på sin dator så nu ska vi bara få MIN dator å funka och även våra telefoner. Jäkla skit är det, han får ringa kundcentret imorgon igen. Suck. Men någongång så!

Jag packade upp alla kartongerna så nu är ALLT uppackat! Några små påsar och liknande kvar men inga mer kartonger och det känns härligt! Nu ska en del saker på plats, här ska dammsugas och lite grejer ska på vinden och liknande. Sen så! Finally... Men jag älskar bo här. Så himla mysigt.

Gjorde bakpotatis till middag idag, det är så underskattat - mums för det! Och sen tog vi varsin redbulljäger framför Parlamentet och lite chips med dippa. Banta får jag göra sen, haha... Usch ja.


Nu ska jag fortsätta lägga rätt i min klädkammare, eller walkincloset som ni också får kalla det :P Och förresten! Since I alltid tröttnar på allt så himla fort älskar jag Skopunkten - "köp tre och betala för två". Kan man köpa lite olika att välja mellan. Vid Maxi vid Toftanäs ligger Sköpunkten bredvid så vi knallade in där en minimini runda och jag fann två UNDERBARA skor!! Den vita stöveln fanns i svart också, fast fanns endast i vitt på hemsidan men det var i den svarta färgen jag gillade den. Och de andra ser jätte piratiga ut, och speciellt om man vek upp den flärpen där uppe. Ah, jag älskade dem! Om man bara hade pengar... ska bli skönt å få gå på intervjun i nästa vecka så man vet om man har någonting att se fram emot.


Nej, skärpning! Städa nu innan läggdags! Och N bara spelar sitt XBOX360... Hihi... :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av G A - 10 november 2007 15:20

Nuuuu är jag tillbaka!!   MIN NYA BLOGG ÄR:   http://giselaackerup.blogg.se/   och nu är väldigt välkomna dit! Ciao ...

Av G A - 26 oktober 2007 08:42

Jag dislikar denhär bloggsidan... så jag bygger på en ny. Mer personligare blogg kan jag säga. Mina färger, mina texter osv osv.   Berättar när den e klar!   - Idag är det arbetsintervju klockan tolv, sen hämta Wisal och vi ska fixa hennes hår. Det ...

Av G A - 23 oktober 2007 10:50

Själsfrände, har du tagit bort din blogg?

Av G A - 23 oktober 2007 10:44

Frukosten är nyss äten, haha. Äpplekaka och vaniljsås :) Och en stooor kopp te. Det var gott kan jag säga. Igår jobbade jag, idag ska jag jobba i salongen hemma hela eftermiddagen och imorgon jobb igen, torsdag "ledig" och fredag först en jobbintervj...

Av G A - 21 oktober 2007 16:18

Personligen så älskar jag när träden är gula och röda, mycket finare än när dem är gröna. Vaknade halv elva idag, sent för att vara jag, sen somnade jag iofs halv fyra. Såg Stomp the yard inatt när de andra spelade rollspel och jag gillade den fakt...

Ovido - Quiz & Flashcards