Direktlänk till inlägg 29 september 2007

tretton - chemistry

Av G A - 29 september 2007 20:12

Nu ska jag och N kolla på 28 veckor senare. Han vill det och jag får ställa upp, usch o fy... Men ska iaf äta lite chips och dippa. Ska se om jag kan få en redbull-jäger också... :)


Jag är fruktansvärt trött på vissa personer så det är fruktansvärt. 

 
 
Ingen bild

Elin

29 september 2007 22:27

Usch det är inte kul att gå i skolan 8-17 heller.. vara iväg från 6-6 på kvällen varje dag... o sen inte ens slippa plugg på helgerna som nu.. haha sy´nd om oss:) Skolan är faktiskt rolig än då o du verkar ju också ha det bra, hoppas det går bra på intervjun imorrn!! Vi hörs, hade varit kul o se bilde rpå lägenheten! kram elin

 
Ingen bild

Mia

2 oktober 2007 13:28

Var bara in här o läste lite.
De var roligt att se dig i webcam idag, min själis! :-)
Nu ska jag skura.
Pussar!

 
Ingen bild

alex

2 oktober 2007 22:21

åh.. den fick philip mig till att gå och se. tyckte den var rätt kass, men den kanske faller dig i smaken. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av G A - 10 november 2007 15:20

Nuuuu är jag tillbaka!!   MIN NYA BLOGG ÄR:   http://giselaackerup.blogg.se/   och nu är väldigt välkomna dit! Ciao ...

Av G A - 26 oktober 2007 08:42

Jag dislikar denhär bloggsidan... så jag bygger på en ny. Mer personligare blogg kan jag säga. Mina färger, mina texter osv osv.   Berättar när den e klar!   - Idag är det arbetsintervju klockan tolv, sen hämta Wisal och vi ska fixa hennes hår. Det ...

Av G A - 23 oktober 2007 10:50

Själsfrände, har du tagit bort din blogg?

Av G A - 23 oktober 2007 10:44

Frukosten är nyss äten, haha. Äpplekaka och vaniljsås :) Och en stooor kopp te. Det var gott kan jag säga. Igår jobbade jag, idag ska jag jobba i salongen hemma hela eftermiddagen och imorgon jobb igen, torsdag "ledig" och fredag först en jobbintervj...

Av G A - 21 oktober 2007 16:18

Personligen så älskar jag när träden är gula och röda, mycket finare än när dem är gröna. Vaknade halv elva idag, sent för att vara jag, sen somnade jag iofs halv fyra. Såg Stomp the yard inatt när de andra spelade rollspel och jag gillade den fakt...

Ovido - Quiz & Flashcards