Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av G A - 3 oktober 2007 23:54

Vi har en liten hemlis. I will not tell you..

Ni får reda på det sen, men tänkt inte på det för det är inte aktuellt på ett litet tag, men dock.. Det är i mina tankar.

Iiii. 

Av G A - 3 oktober 2007 20:57

Vi har tittat på så mkt skräck o zombie filmer senaste dagarna, and I love it... Jag har typ inte blundat överhuvudtaget - känner mig stolt över mig själv. Sett 28 dagar senare och 28 veckor senare och jag gillade dem faktiskt väldigt mkt! Sorry Alex :P Men jag är inte så kräsen... nästan alla filmer jag sett har känts bra, konstigt nog... Jo, den värsta jag sett är nog Pledge this med Paris Hilton i. Fan så dålig! Kunde bara se en kvart sen klarade jag inte av mer.. Usch usch!


Ser Bonde söker fru nu, sen ska jag nog se någon rolig film. N bara spelar dator...


Emelie, du kan vara lugn, denna blir inte mindre personlig, orkar inte lyssna på alla andra längre, jag skriver inte mer personliga saker än andra, tycker jag är ganska så lagom i vad jag säger...


På fredag ska vi ha inflyttningsmiddag med lilla släkten, våra föräldrar och syskon med partners. Blir roligt! Ska jag laga mat, mamma ska ha med äppelkaka och jag ska städa o fixa iordning så fint här!

Blir kul o visa dem våran lägenhet... ingen har sett den klar, och de flesta har inte sett vår lägenhet alls :) Kul å se vad dem tycker!

Jag ska lägga in bild från lägenheten sen, ska bara vänta t efter imorgonkväll för då kommer pappa hit o ska hjälpa oss hänga upp gardinstänger, lampor, tavlor osv Och på fredag kommer min älskade världskarta! N och jag ska sätta nålar för alla länder/städer vi har varit i. Ni ska få se bilder, lovar :)


Nu ska jag fortsätta se på tv... sköt om er, kul att ni som läser här läser :) Inte många som vet om adressen så kul å ha er här som e här...!

Kram!


BTW, idag hämtade jag min efterlängtade H&M jacka och jag ääälskar den!

Ovido - Quiz & Flashcards