Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av G A - 18 oktober 2007 22:16

Nu känner jag mig jätte fräsch! Tog ett varmt bad och gjorde hårinpackning, rakade benen och har nu smörjt in mig i bodylotion. Fruktansvärt skönt! Jag testade en billig hårinpackning idag från Gliss, kostar runt 50-lappen. Men den gillar jag! Blivit lite bortskämd nu med alla lite dyrare som jag hade på salongen. Lite lyx får man väl ha!? =) Mitt hår är iaf fruktansvärt mjukt så ibland är billigt bra det med! Tur när man inte längre har råd med dyrt... Haha.


Blev inget Nova idag, min bläckpatron på datorn tog slut, snacka om typiskt! Så nu ska jag skriva upp skrivarens namn och köra å köpa en först, och det har vi inte riktigt råd med nu så... Vi får se när det blir av. De har iaf ringt från mitt gamla jobb så jag ska jobba måndag och onsdag nästa vecka där. Alltid något! =) Har sökt en del personlig assistent jobb idag med så får hoppas på det också. Det har jag velat testa ett bra tag nu... Och äntligen tog jag mod till mig! 


Nej nu ska jag sova, har två kunder i salongen hemma imorgon så ska upp vid sju redan. Jisses. Sov nu gott! Kramar! 

Kolla in klänningen! Skulle kunna gifta mig i denna, utan tvekan! =)

Av G A - 18 oktober 2007 09:42

Solen skiner verkligen ute så jag ska ta en promenad och fota litegrann o sådär. Njuta av vädret mest. Så man kan minnas sådana här dagar när det riktiga höstvädret kommer, grått och vått. Sen en stor kopp te. Nu ska jag gå på dendär te-dieten jag hittat på alldelles själv igen, den var effektiv.


Igår gjorde jag iordning ett bra personligt brev och ska även göra om litegrann på mitt cv, sedan skall det skrivas ut och i eftermiddag ska jag köra till Nova och dela ut det i lite butiker, så får vi se ifall jag får något napp där. Jag hatar att göra sådant men man får ställa upp för varann, och för sig själv. Jag behöver ett jobb, komma ut litegrann och träffa folk. Har sökt några andra också men det går lite segt... Nåja, tar mig i kragen och idag ska det fixas!


Återigen drömde jag om Thailand. Sjukt... Men nu hade dem byggt om skitmkt, herregud. Gatan där vi bodde var där knappt några hus och hela vägen var nästan borta. Aja... jag längtar till Thailand, no doubt about it. 


Hoppas ni har en lika solig dag som jag! 

Ovido - Quiz & Flashcards