Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av G A - 11 oktober 2007 08:43

Man kan inte förneka det! Det är snart bara två månader till jul! Jag längtar ju som alltid och jag tror denna julen kommer bli helt underbar! Jag, mamma, pappa och Pamela och min kära N och Kimba då, ska köra upp till våra kusiner i Sundsvall och vara där över hela julen. Förhoppningsvis har dem snö på julafton - det har jag längtat till! Ååå vad mysigt det skall bli!

Förra julen var inte helt fel heller, långt ifrån! Jag och N och N's familj körde upp till en liten (och då menar jag liten som i att byn har ca 5 invånare) by där hans farmor och farfar bor. Det var en helt perfekt julafton! Trodde jag skulle sakna familjen och visst gjorde jag det, men allt var så nytt och spännande, dessutom firade vi jul hemma dan efter. Vi kom iaf upp dit och N's farmorhade gjort all maten själv, och där var MYCKET! Vi åt lunch när vi kom dit, sen dopp i grytan, sen fika, sen åt vi middag och sen åt vi efterrätt och sen åt vi kvällsfika... Ni fattar? Ah, det var underbart iaf!


-

Idag blir det Metro med mamma och syster, ska köra härifrån vid tio och sen bär det av över bron. Ikväll? Bara ta det lugnt här hemma. Ska nog se en film eller något.


Take Care!

Ovido - Quiz & Flashcards