Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av G A - 10 oktober 2007 11:59

Intervjun igår gick bra, den tog två timmar så vi snackade en hel del och gick igenom en hel del. Allt kändes bra, de jag träffade var verkligen trevliga! Jag ska provjobba nu på tisdag i sex timmar så får vi se litegrann hur det går och hur vi trivs tillsammans. Därefter ska vi ses igen och snacka lite mer ingående. Men det gäller bara att hoppas att jag gör iaf OK ifrån mig på tisdag, som ni kan förstå så är det inte lite nervös jag kommer vara, jag kommer vara helt skakis. Men jag har gjort liknande innan och det är bara att ta sig igenom det. Kan inte göra mer än mitt bästa!


Sitter och skriver alla kvittenser för september månad när jag jobbade, det tar tiiid och är så frutansvärt tråkigt! Alla dessa pengar jag skriver upp, som jag dragit in och inte fick jag känna på en enda krona av det. Typ. Menmen. Nuff said.


Så himla deprimerande att jag ringer till N för att höra hans röst och för att jag är på ett jättebra humör. Så slutar hela samtalet i misär. Jag tycker inte det är roligt att gå hemma direkt. Aja, jag blev iaf ledsen.


-

Jag borde skriva en bok. Ja, faktiskt... Om jag skulle ta och skriva en bok! 

Ovido - Quiz & Flashcards