Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av G A - 20 oktober 2007 21:14

Var hos mamma o pappa igårkväll till idag. Hade en sååå mysig kväll! Vi åt supergott, såg film och bara snackade. Det är skönt att komma överens med sina föräldrar :) Vi såg Jakten på lycka, verkligen en sjukt bra film! Jga har alltid älskat Will Smith. Haha!

Idag var jag och mamma och handlade litegrann, fick badskum, schampoo och en jättefin skjorta i silke och en långärmad tunn stickad tröja. Verkligen jättefint! Köpte ven Rosa Bandet för första gången i år. Det är ju en tradition :)


Har nu suttit här en stund och sökt några jobb, ska snart hoppa i ett varmt och skönt bad har jag tänkt. Gud vad badkar är vardagslyx! Jag har redan badat minst 20 gånger sen vi flyttade hit, i love it! 


Hos mamma igår förde jag även över alla deras bilder från Kreta och GISSA om jag längtar tillbaka! Veckan där, och resan dit är den bästa resa jag varit på. Faktiskt. Underbart väder, totalt avslappnad, underbart sällskap, mat osvosvosv. En helt perfekt vecka och jag kommer aldrig nånsin glömma den! Här på bilden får jag massage på stranden i mina ömma ben. Underbart! Solen skiner och gud... vad bra det var!

Ovido - Quiz & Flashcards