Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av G A - 5 oktober 2007 23:58

Trött som in i, gick upp så himla tidigt ju. Ska sova nu.

Håll tummarna på att vår lägenhet i bBksparken blir såld imorgon när tjejen kommer och tittar på en. För isåfall... Isåfall har jag en JÄVLIGT stor grej att berätta för er här imorgon! OMYGOD säger jag bara!!!

Får vi ej sålt den, to bad. Då blir det inte ett knyst om någonting alls...


 N är den absolut finaste någonsin! Jag älskar honom så himlans mycket!

Nu, godnatt alla! 

Av G A - 5 oktober 2007 07:42

Nu ska jag städa hela lägenheten och allt, göra här helt fläckfritt, sedan tänkte jag sätta mig i ett bad. Och när N kommer hem så ska vi köra o handla mat till ikväll. Mina o hans föräldrar kommer o våra syskon med partners :) Blir kul, äta gott och bara umgås...

Mamma o pappa var här igår, hjälpte oss upp med gardiner och lite grejer på väggarna, sovrummet som innan sett väldigt kalt och kallt ut ser helt underbart ut nu... Slänger in en bild jag tog igår kväll efter att vi gjort färdigt där. Sen ska ju alla väggarna målas mörklila om N får som han vill. Jag var med på noterna innan men börjar gilla det vita. Nåja... 


Så vad tycks? :)  


Kommer kanske tillbaka senare, måste börja nu... Men ni får ha en bra helg allihopa! Ta det lugnt och njut! Det ska jag göra! :)


Och Mia, nej vi ska inte förlova oss. Jag kommer inte berätta det här. Du får garanterat veta sen, men det dröjer ett tag till det börjar bli aktuellt men du får reda på det då! :) Hoppas du har en bra fredag själis!

Av G A - 5 oktober 2007 07:35

Ja, N gick upp idag vid kvart i sex som vanligt, jag skulle somna om när han gick men jag kunde banimej inte! Vet inte ifall ni vet men jag har riktigt grova problem med mina ben, jag har så himla ont i dem, oftast på kvällarna när de använts hela dan. Men idag när N pussat mig hejdå och jag skulle somna om, jag kunde verkligen inte sova, har aldrig varit med om en sådan smärta förr! Kände av det redan inatt när jag vart på toa, men som det var i morse har det aldrig varit! Jag kunde inte somna, låg bara o grät av smärta.

Gick iaf upp, tog två ipren, letade upp koppen som jag ska massera dem med sen när jag duschar som jag köpt av min massör. Sedan öppnade jag en tub Voltaren salva och smörjde in benen. Just nu, en halvtimme efter denna behandlingen kan jag stödja på dem ordentligt men det gör fortf ont, inte lika mycket dock. Som tur är! Jag kände bara panik! Man kan inte ha såhär ont redan, är ju bara 21 år för tusan!

Jaja... antar att jag får uppsöka läkare snart... Kan inte fortsätta ha det så, det måste ju vara något fel. Men sen är min sjukhus-skräck värre än mycket annat... Suck.


Kan bara hoppas att mina ben är helt återställda imorgonbitti när jag vaknar! 

Ovido - Quiz & Flashcards