Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av G A - 19 oktober 2007 17:27

Ja, ändrade planer. Jag åker till mina föräldrar iaf i natt så jag får sova, då jag ska upp å jobba lite imorgon. Pilla ska ha en bröllopsfrisyr fixad så det ska vi göra :)

Nu har jag packat en liten väska o ska ta med datorn så jag kan bränna ut någon av filmerna så vi kan se film o bara mysa ikväll...

Gaah jag bara saknar N redan, det är sjukt vad man kan bli beroende av en person. Men det blir bra. Vi ses ju imorgon igen herregud! Och hela livet :)


Ha en bra fredagkväll! Kramar till er!

Av G A - 19 oktober 2007 08:08

N och jag firar 2 år och 10 månader idag. Det är ju ett tag iallafall... En början!

Jag ska köra hemifrån om bara några minuter, har flörtat in mig frukost som av någon anledning alltid smakar bättre hos mamma, idag. Innan mina kunder kommer. Så... jag har pleeenty av tid att skriva ikväll, N kommer få besök av tre vänner så de ska sitta o spela rollspel typ nonstop till söndag kväll... KUL HELG GISELA. Hihi, det ska nog lösa sig! 


Ha en bra fredag! 

Ovido - Quiz & Flashcards