Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av G A - 23 oktober 2007 10:50

Själsfrände, har du tagit bort din blogg?

Av G A - 23 oktober 2007 10:44

Frukosten är nyss äten, haha. Äpplekaka och vaniljsås :) Och en stooor kopp te. Det var gott kan jag säga.

Igår jobbade jag, idag ska jag jobba i salongen hemma hela eftermiddagen och imorgon jobb igen, torsdag "ledig" och fredag först en jobbintervju och sen jobba i salongen med min kära Sally!! :) Hon är kul o göra vid då man får göra roooliga saker :)


Idag ska farmor slingas, pappa ska slingas, mamma likaså och syster ska klippas. Får se ifall jag hinner med allt men mamma och farmor är viktigast!


Mamma hämtar mig snart så ska vi köra o handla lite o så, jag ska till THS och handla lite produkter, sen hämtar vi Lord och därefter bär det hem till salongen!

 Ska gå och göra mig iordning nu tills mamma kommer. Ha en bra dag!

Och jag är väldigt sugen på denna tattoon. Faktiskt... Men ska först ha min pheonix fågel :) 

Ovido - Quiz & Flashcards