Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av G A - 8 oktober 2007 22:36

Gud vad jag gråtit precis, kom in på en blogg som berörde mig så otroligt.

http://colourfulmiracles.blogg.se/

Livet är så fruktansvärt orättvist! Det visste jag iofs sedan innan iom vissa händelser men ändå, ska livet sluta när man är 19 år? Nej det ska det fan inte! Usch för ödet...


-

Nervös för imorgon börjar jag bli också.

Blev så glad när N kom hem en ministund tidigare idag. Vi åt middag och sen körde han oss ner till Nova Lund där vi tog en latte och en chokladboll på Espresso House. Helt underbart med lite vardagslyx... Älskar honom såå! 


Ska gå och nanna nu, är trött. Håll tummarna för mig imorgon nudå! 

Av G A - 8 oktober 2007 10:15

Jag ringde. Och ska dit imorgon på intervju. Vågar inte hoppas för mkt men... Hon lät väldigt trevlig i telefonen så vi får hålla tummarna lite!

Nervös är jag dock litegrann... Men det löser sig! 


Min hals gör ont idag och näsan rinner, men så blir det väl när vi stod praktiskt taget utomhus hela dan igår och sorterade.


Är hungrig nu så ska ta något att äta. 

Ovido - Quiz & Flashcards