Direktlänk till inlägg 15 oktober 2007

tjugofem - autumn leaves

Av G A - 15 oktober 2007 12:53

Jag tycker utan tvekan att hösten är årets vackraste årstid. Visst är den?

Haha, jag får sådana bra impulser ibland! Känner mig som en otroligt bra människa och sådär.

Jag kom nyss innanför dörren, lagom svettig då jag såklart trodde det var kallare ute än jag fick erfara. Har tagit en timmes promenad ner till affären där jag fyllt på kylen litegrann, och köpt till middagen som N alltid får önska nuförtiden då han jobbar hela dagarna så gör jag vilken middag han vill ha så den står färdig när han kommer innanför dörren.

Känner mig iaf lagom nyttig. Att jag sen köpte choklad till filmen ikväll behöver väl ingen veta :P Men iaf, alla höstens färger! Grenarna, löven, himmelen, solen osvosv. Allt är så fruktansvärt vackert!

Fåglarna kvittrade, folk skrattade, jag kände mig lagom fin och nyttig som blivit inspirerad av Sarah (http://sarahlinnealarsson.blogg.se) och handlade så mycket KRAV märkt som möjligt. Herregud vad man varit blind. Nästan allt man handlar finns i KRAV märkt, det står precis bredvid och ändå har man inte sett det. Nu blir det ändring på den fronten, yes.


Nu ska jag lägga in grejerna i kylen och sen... Vet ej, ta på mig myskläder och sätta mig på en stol på balkongen och läsa lite i min nya tidning? Det låter som en bra ide! :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av G A - 10 november 2007 15:20

Nuuuu är jag tillbaka!!   MIN NYA BLOGG ÄR:   http://giselaackerup.blogg.se/   och nu är väldigt välkomna dit! Ciao ...

Av G A - 26 oktober 2007 08:42

Jag dislikar denhär bloggsidan... så jag bygger på en ny. Mer personligare blogg kan jag säga. Mina färger, mina texter osv osv.   Berättar när den e klar!   - Idag är det arbetsintervju klockan tolv, sen hämta Wisal och vi ska fixa hennes hår. Det ...

Av G A - 23 oktober 2007 10:50

Själsfrände, har du tagit bort din blogg?

Av G A - 23 oktober 2007 10:44

Frukosten är nyss äten, haha. Äpplekaka och vaniljsås :) Och en stooor kopp te. Det var gott kan jag säga. Igår jobbade jag, idag ska jag jobba i salongen hemma hela eftermiddagen och imorgon jobb igen, torsdag "ledig" och fredag först en jobbintervj...

Av G A - 21 oktober 2007 16:18

Personligen så älskar jag när träden är gula och röda, mycket finare än när dem är gröna. Vaknade halv elva idag, sent för att vara jag, sen somnade jag iofs halv fyra. Såg Stomp the yard inatt när de andra spelade rollspel och jag gillade den fakt...

Ovido - Quiz & Flashcards